گلیم بافی نام یکی از هنر های اصیل و سنتی ایرانی است، که برای بافت آن از نخ های کاملا طبیعی که عمدتا از پشم گوسفندان تولید می شوند، استفاده می گردد و این محصول به طور گسترده در بازار های فروش داخلی توزیع می شود.

فروش ویژه گلیم دستباف پشمی، که دارای ارزش و بهای بسیار زیادی می باشد، به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود تا از هزینه های افراد کاسته شود.

فروش ویژه گلیم دستباف پشمی

مزایای انتخاب گلیم دستباف پشمی

مزایای انتخاب گلیم دستباف پشمی گلیم نوعی زیر انداز است، که شباهت زیادی به فرش دارد و از سال ها پیش توسط هنرمندان ایرانی بافته شده و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه به عنوان یک اثر هنری اصیل ایرانی، بیشتر برای تزئین و طراحی دکوراسیون سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

گلیم انواع مختلفی دارد، که شامل گلیم دستباف و گلیم ماشینی یا صنعتی هستند و در این بین نوع دستباف این محصول که با استفاده از نخ های پشمی تولید شده است، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، که استفاده از آن را برای همه توجیه پذیر خواهند کرد.

  • اول از همه اینکه این نوع گلیم های دستباف با دقت، ظرافت و توجه خیلی زیادی که بر روی ضخامت و تراکم بافت و گره های آن صورت می گیرد بافته می شود، پس کیفیت بیشتری دارد.
  • در گلیم های دستباف که از نخ های طبیعی برای بافتشان استفاده شده است، عمدتا از رنگ های طبیعی و گیاهی برای رنگ آمیزی این نخ ها نیز استفاده می شود، پس این محصولات زیبا دارای ثبات رنگی خیلی زیادی هستند و در دراز مدت به هیچ وجه زیبایی و جلوه خود را از دست نمی دهند.

توزیع گلیم دستباف پشمی اصل

توزیع گلیم دستباف پشمی اصل شرکت های بزرگ فعال در زمینه توزیع گلیم دستباف اصل، نمونه های مختلفی از این محصولات زیبا را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از کارگاه ها و مراکز فعال در زمینه بافت آن ها خریداری می نمایند و در حجم وسیعی در بازار های خرید و فروش سطح کشور پخش می کنند، تا به دست مصرف کننده ها برسانند.

این شرکت ها عمدتا برای عرضه و فروش این محصولات هنری نفیس، راه های متعددی را به کار می گیرند، که به واسطه آن ها بتوانند راحت تر و سریع تر به تمام مصرف کننده های سطح کشور خدمت رسانی کنند.

در همین راستا، ما هم در این مجموعه شرایط ثبت کردن سفارش و خرید این محصولات از راه دور را برای همه شما عزیزان فراهم کرده ایم و آماده دریافت سفارش خرید شما هستیم و نهایتا محصول را به وسیله پست برای شما ارسال می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *