گلیم انواع مختلفی دارد که با استفاده از مواد گوناگون تولید می شود. یکی از انواع آن گلیم اکریلیک می باشد که در ادامه می توان به شناخت ویژگی های آن پرداخت. قیمت خرید گلیم اکریلیک دستباف درجه 1 به صورت عمده بسیار مناسب بوده و امکان تهیه آن در این صورت برای همه افراد مقدور می باشد. این محصول به صورت اینترنتی نیز قابل خریداری می باشد.قیمت خرید گلیم اکریلیک دستباف درجه 1

آشنایی با گلیم های دستباف

آشنایی با گلیم های دستباف گلیم های دستباف انواع بسیار گوناگون دارند که تفاوت آنها در نوع ماده اولیه، طرح و مدل آن می باشد. از انواع آن می توان گلیم اکریلیک را نام برد. اکریلیک در واقع الیاف مصنوعی می باشد که بسیار شبیه به پشم طبیعی می باشد و رشته های نارک و کوتاه هستند.

این نوع گلیم دارای بافت بسیار نرم و لطیف می باشد و گرمای بسیار خوبی دارد که مناسب فصل زمستان می باشد. اکریلیک با استفاده از بهترین رنگ ها تهیه شده اند که زیبایی گلیم را چندین برابر می کند و با شستشو و یا قرار گرفتن در برابر نور خورشید دچار آسیب نمی شوند.

از مهم ترین مزایای آن می توان به قیمت مناسب تر نسبت به گلیم های با الیاف طبیعی اشاره نمود که از نظر ظاهر بسیار شبیه به یکدیگر می باشند. این محصول علاوه بر کاربردی که دارد برای تزئینات مناسب بوده و می توان برای زیباسازی محیط و دکوراسیون داخلی از آن بهره مند شد.

قیمت روز گلیم اکریلیک دستباف

قیمت روز گلیم اکریلیک دستباف بسیاری از افراد قبل از خرید گلیم اکریلیک دستباف به قیمت آن توجه می کنند. این محصول با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد که امکان خرید آن برای همه افراد وجود دارد. در واقع کیفیت محصول نشان ‌دهنده قیمت آن است و هر چه درجه کیفی کالا بالا باشد قیمت های بیشتری را به خود اختصاص می ‌دهد.

این محصول در کارخانه جات متعدد تحت فرآیندهای مختلفی تولید می شود که مخارجی را از خود به جا می گذارد. این مخارج به همراه هزینه مواد اولیه تاثیر بسیار زیادی در نرخ نهایی کالا دارد. همچنین اگر به صورت عمده و یا مستقیم محصول را خریداری کنید می توانید قیمت گلیم اکریلیک را کاهش دهید.

این کالا با قیمت ارزان در دسترس می باشد که می توانید برای تهیه آن با استفاده از شماره های زیر با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید. فروشندگان همه روزه در دسترس هستند و تازه ترین ویژگی ها و اطلاعات کالا از جمله قیمت روز را در دسترس مشتریان و خریداران قرار می دهند.

فروش بالای کالا موجب کاهش قیمت آن می شود که این محصول از این قضیه مستثنی نیست. این گلیم قیمت بسیار مناسبی را نسبت به محصولات مشابه از آن خود کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *