گلیم پشمی مرینوس ورنی از انواع مختلف گلیم های باکیفیت می باشد که تولید آن در داخل کشور به فراوانی انجام می‌شود و کسانی که به این گلیم نیاز دارند و آن را از میان انواع گلیم های دیگر پسندیده اند می توانند با تولید فراوانی که این گلیم در کشور دارد قیمت پایین تری را برای تهیه آن پرداخت کنند؛ تولید انواع مختلف این گلیم در طرح ها و رنگ های بسیار زیبای آن به فراوانی انجام می‌شود و خریداران می‌توانند بسیار راحت از میان گزینه‌های ارائه شده نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تولید انواع گلیم پشمی مرینوس ورنی

نکات کلیدی گلیم پشمی مرینوس ورنی

نکات کلیدی گلیم پشمی مرینوس ورنی گلیم پشمی ورنی مرینوس با استفاده از ویژگی های خاصی که دارد به راحتی تشخیص داده می شود؛ از جمله ویژگی های آن که کمتر در انواع مختلف گلیم دیده می‌شود داشتن ریز نقش های بسیار زیاد است که توانسته است تمام سطح گریم را تحت پوشش خود قرار دهد و هیچ جای خالی در این گلیم را نمی‌توان مشاهده کرد.

از نکات کلیدی در این نوع گلیم نوع طرح های موجود در آن است که بر اساس هر منطقه جغرافیایی می‌تواند متفاوت باشد به گونه‌ای که در برخی از آنها حیوانات اهلی و وحشی وجود دارد و در برخی نیز نقش های هندسی توانسته است اکثریت طرح و نقش گلیم را به خود اختصاص دهد اما این نوع گلیم ها با طرح های هندسی و نقوش مهندسی شناخته می‌شوند و در اغلب طرح‌های موجود آن این شکل ها وجود دارد.

این گلیم پشمی جدید خاص در استان هایی همچون اردبیل و آذربایجان شرقی به فراوانی تولید می‌شود بنابراین می‌توان خاستگاه این گلیم را نواحی اردبیل و آذربایجان دانست و تهیه نوع مرغوب و اصیل آن از این نواحی راحت تر صورت می‌گیرد.

در تهیه این گلیم ها باید به ضخامت آنها توجه نمود زیرا معمولاً این گلیم ها نسبت به انواع دیگر دارای اندکی ضخامت بیشتر هستند و این نکته وجه تمایز آنها از بسیاری از گلیم های دیگر می باشد؛ ابعاد گلیم ها نیز می تواند مشابه یا متفاوت از نمونه های دیگر باشد و در واقع از نظر ابعاد تعریف خاصی در این نوع گلیم وجود ندارد.

موارد استفاده گلیم پشمی

موارد استفاده گلیم پشمی گلیم پشمی محصولی است که امروزه استفاده از آن به تدریج جایگزین قالی شده است و نوع سنتی و دستباف این محصول یا نوع ماشینی آن در بازار به فراوانی وجود دارد که در فضای داخلی می‌تواند جایگزین بسیار عالی برای فرش باشد همچنین ابزاری بسیار مناسب برای ایجاد نوع خاصی از دکوراسیون در خانه است.

با وجودی که گلیم خود محصولی قدیمی است اما طرح‌های موجود بر روی آن می تواند برای دکوراسیون های مدرن نیز بسیار مناسب باشد و ست کردن آن با مبلمان می تواند جو بسیار جذاب را ایجاد کند؛ این وسیله می‌تواند در کنار میز ناهار خوری مورد استفاده قرار بگیرد و به این ترتیب فضای خاصی را به محیط ببخشد البته این نکته را هم باید در نظر داشت که استفاده از این محصول در دکوراسیون داخلی قاعده و قانون مشخصی ندارد و شما بر اساس سلیقه و نظر خود می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از گلیم می تواند برای تهیه کوسن و یا پوف مناسب باشد و به این ترتیب این دو محصول می توانند روی مبل و محیط اطراف شومینه بسیار مناسب باشند و تداعی گر فضایی بسیار عالی باشند؛ این گلیم می‌تواند برای پوشش پشتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و روکش بسیار مناسبی برای پشتی های باارزش باشد.

امروزه استفاده از مبل فرش نیز در دکوراسیون ها بسیار رایج شده است و مبل فرش های تهیه شده از جنس گلیم می‌توانند ظاهری اصیل و ایده‌آل به فضاهای داخلی سبک ایرانی ببخشند.

جنس انواع گلیم پشمی مرینوس

جنس انواع گلیم پشمی مرینوس جنس انواع گلیم پشمی مرینوس می تواند بسیار متفاوت باشد یکی از این جنس ها پشم است که از نام گلیم نیز چنین برمی آید که در تار و پود آن از پشم بیشتری استفاده شده است اما پشم آن تنها ماده مورد استفاده برای این محصول نیست بلکه از الیاف مختلف دیگری نیز می‌توان در آن استفاده کرد.

کرک نیز در گلیم زیاد است و کرک در واقع موهای نازک و مجعدی است که از بخش خاصی از پشم گوسفند به دست می آید و می‌تواند باعث ایجاد ظرافت بیشتر در آن شود و ارزش آنها را بالا ببرد؛ در تهیه این گلیم علاوه بر پشم و کرک از پنبه نیز استفاده می‌شود و استفاده از آن می‌تواند استحکام بیشتری به گلیم ببخشد و بیشتر در نقش تار ایفای نقش می‌کند.

و در نهایت برای بافت این محصول از ابریشم نیز استفاده می‌شود که از الیاف حیوانی است و به طور خاص از کرم ابریشم به دست می آید؛ این الیاف ابریشمی از قیمت بسیار برخوردارند و ارزش مادی زیادی دارند که باعث می شوند گلیم پشمی کناره و انواع دیگر آن زیباتر و گران قیمت تر شود و استفاده از آن می تواند هم به عنوان تار و هم به عنوان پود در بافت گلیم مورد استفاده باشد.

فروش انواع گلیم پشمی مرینوس ورنی

فروش انواع گلیم پشمی مرینوس ورنی انواع گلیم های پشمی مرینوس ورمی در فروش این محصول توسط تولید کنندگان آن در داخل کشور ارائه می‌گردد که قادر به تولید طرح های بسیار زیبا از این محصول در داخل کشور هستند و می‌توانند نیازهای مختلف بازار را به خوبی تامین نمایند.

فروش گلیم پشمی توسط تولید کننده بسیار راحت و کم هزینه است به این معنی که فروشنده با استفاده از روش های اینترنتی امروزی بدون نیاز به دفتر فروش می تواند محصولات خود را به خریداران عرضه کند؛ این تولیدکننده با راه اندازی این وب سایت اقدام به ایجاد یک فروشگاه مجازی کرده است که خریداران می توانند به آن مراجعه کنند و از بین آنها گزینه های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

خرید از این فروشگاه گلیم پشمی برای خریداران نیز بسیار ساده خواهد بود چون آنها می‌توانند تنها با مراجعه به این سایت انواع مختلف گلیم ها را مشاهده کنند و سفارش خرید خود را طی چند دقیقه انجام دهند؛ فروش گلیم نه تنها در داخل کشور برای فروشگاه های عرضه کننده این محصول انجام می‌شود بلکه صادر کنندگان نیز می‌توانند آن را درخواست دهند و با قیمت مناسبی آن را به دست آورند.

در نهایت خریداران می توانند با قیمت کمتری که برای این گلیم پرداخت می‌کند از فروش آن در بازار کشورهای همسایه و حتی کشورهای شرق دور و غربی برای کسب سود بیشتر استفاده کنند.

8 دیدگاه

  • سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… اینکه مشتری در جریان روند تولید قرار بگیره و مطمئن بشه از اینکه تولید کننده با بهترین و به روز ترین تکنولوژی اقدام به تولید کرده در جهش ناگهانی و نفوذ در بازارهای جدید و توسعه محصول و گسترش بازارهای هدف خواهد شد . مصرف کننده باید اطمینان حاصل کنه که تولیدکننده از تمام توان و داشته های خودش داره استفاده می کنه و تنها به فکر کسب سود نیست و به یک باز ی برد برد در این تجارت فکر میکنه. دیوار اعتماد مشتری در این میان چنان محکم و غیر قابل نفوذ میشه که تا مدتها به برند دیگه ای فکر نمیکنه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید… با سپاس از توجه تولید کننده به تداوم حفظ کیفیت برتر این محصولات

  • با درود بی پایان خدمت شما تولید کننده عزیز و بزرگوار با توجه به وضیعت نا پایدار بازار و وجود دلالان و واسطه های فراوان سبب شده است تا قیمت ها شکل سینوسی به خود گرفته و اغلب شکل صعودی داشته باشد از شما به دلیل عرضه ی مستقیم این محصول با کیفیت کمال تشکر را دارم خدا قوت

  • بسیار بسیار بسیار محصول عالی و با کیفیتی بود اولش خیلی مطمئن نبود که این فرش به صورت اینترنتی خریداری کنم چون برای انتخاب باید حتما حضوری میرفت ولی بخاطر کمبود وقتی که داشتم ریسک کردم و به مجموعه شما اعتماد کردم و جواب اعتماد منو به نحو احسن دادید ممنون که انقدر محصولاتتون خوب و با کیفیت هستند بهتر از شما و سایتتون نیست

  • سلام

    آیا امکان نمایندگی یا شریک کاری در این حرفه و صنعت وجود دارد؟
    ممنون میشم اطلاع بدید و راهنمایی بفرمایید ??

  • با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    تشکر از سایت خوبتون جهت تولید انواع گلیم پشمی مرینوس ورنی زیبا، مرغوب و دارای طرح و رنگ های زیبا و همچنین بابت توضیحات مفیدتون.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.

  • سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما از شما خرید کردم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش محصول رو از سایت شما توصیه کردم.

  • سلام … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید… افزایش سهم بازار در گرو ارضای سلیقه ها و ترجیحات متغیر مشتریان در بازار هست و باید در این زمینه از رقبا پیشی بگیرید تا مصرف کننده نهایی دغدغه ای انتخاب برند رو نداشته باشه. این روند مستلزم اینه که که سودآوری لازم برای سرمایه گذاری و افزایش خطوط تولید رو فراهم بشه و در این صورت از خروج ناگهانی از

  • سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … ارائه جزییات بیشتر در این زمینه می تواند در شفاف سازی کیفیت و فرایند تولید و بسته بندی و تنوع شبکه توزیع به بهترین شکل ممکن و در راستای اعتماد سازی در مصرف کننده، توسط این سایت در حال انجام است. بدیهی است که اعتبار تولید کننده با توجه به این موضوع بالا رفته و باعث میشه رقابت سالمی در جهت ارتقای کیفیت انجام بشه و بازار داخلی سکوی پرتاب صادرات و نام آوری تولیدکنندگاهن ایرانی در بازارهای بین المللی شود. امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *