گلیم، یک نوع زیر انداز ضخیم و سنتی است. پخش عمده گلیم ورنی با مناسب ترین قیمت، برای تمامی خریداران در سراسر کشور، صورت می گیرد. این محصول، با توجه به کیفیت بی نظیری که دارد، بسیار محبوب و پرفروش می باشد. تولید کنندہ، برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان، محصول خود را به صورت مستقیم برای آن ها ارسال می کند، به ھمین علت، محصول با قیمت اصلی به دست مشتریان می رسد و واسطه ھا حذف می شوند.

پخش عمده گلیم ورنی با مناسب ترین قیمت

آشنایی با جنس گلیم های پر فروش

آشنایی با جنس گلیم های پر فروش گلیم ھای خوش نقش و نگار و با کیفیت، که از نخ مرغوب تولید شدہ اند، بسیار پر فروش می باشند و با توجه به طرح ھای گوناگون و رنگ ھای متنوعی که دارند، پاسخگوی نیاز مشتریان، با هر سلیقه ای می باشند. گلیم ھای جاجیم، ارسباران، مازندرانی و تبریزی، نسبت به دیگر انواع گلیم، پر فروش تر می باشند و همواره مورد استقبال خریداران هستند. این نوع گلیم ها، بافت و تراکم کمتری نسبت به قالی داشته و وزن سبک تری نیز دارند، به ھمین دلیل شست و شوی آن ها، بسیار راحت تر است.

گلیم، از قدیم الایام تا به امروز تولید می شده است، اما امروزه، به دلیل رشد صنعت و به روز شدن تجهیزات کارخانه ها، گلیم ھای با کیفیت ھای مختلف و طرح ھای متنوع، با روشی جدید و صنعتی، تولید می شوند و که علاوه بر سرعت بیشتر در تولید، از کیفیت بالا تری نیز برخوردار می باشند.

امروزہ، استفاده از طرح های سنتی بسیار رواج پیدا کرده است و خانه ھا و محیط های زیادی، با نما و چیدمان ھای طرح قدیم و با استفاده از محصولات قدیمی و کلاسیک، تزیین شده اند. این طرح ها، نماد فرھنگ اصیل ایرانی می باشند. از محصولات زیبا و سنتی ایرانی، می توان به جاجیم و گلیم اشاره کرد. همچنین، به دلیل این که سنت ھای قدیمی، علاقه مندان زیادی دارند، ممکن است این افراد، با توجه به نبود شرایط برای تزئین کامل خانه خود با این وسایل، تنها یکی از اتاق ھای خود را با چیدمان وسایل قدیمی و سنتی مانند فرش ھای گلیم و جاجیم، کرسی، سماور و… تزئین کنند.

اگر به چیدمان و دکور ھای سنتی علاقه‌ مند ھستید، می توانید از این گلیم ھای سنتی و دستباف، برای محیط های گوناگون، استفاده کنید؛ سایر محصولات سنتی و قدیمی نیز، در کنار گلیم ھا، زیبایی دوچندانی به محل مورد نظر شما می بخشند.

درجه بندی گلیم اکریلیک بر اساس کیفیت

گلیم اکرلیک، دارای کیفیت ھای مختلفی می باشد، از جمله دلایل با کیفیت بودن آن، این است که در تولید آن، از نخ مرغوب استفادہ شده است، جنس نامرغوب از پلاستیک می باشد و پس از استفادہ، تار پود آن به یکدیگر می چسبد.

گلیم در اصل به دو صورت تولید می شود: دست باف و ماشینی؛ که ھر دوی آن ھا دارای تنوع زیاد طرح و رنگ هستند و در اندازه های مختلف، به تولید می رسند. کیفیت بالای یک گلیم، بستگی به این موارد دارد؛ از نخ با کیفیت تولید شده باشد، بافت و تار و پود آن یک دست و مرتب بوده و نقش آن نیز، منظم و قرینه باشد.

گلیم نیز ھمانند اجناس دیگر، در کیفیت های مطلوب و ضعیف تولید می شود؛ احتمالا افرادی که به دنبال خرید گلیم هستند، ترجیح می دهند، در خرید خود، محصولات با کیفیت و اصلی را تهیه کنند.

برای آگاھی بیشتر و بهتر در ھر خریدی، لازم است که اطلاعات کامل و دقیقی به دست آورید تا در کنار خرید محصول با کیفیت، رضایت کاملی از قیمت و نقش و نگار محصول، داشته باشید. گلیم آکرلیک، از نخ مرغوب و اعلا تهیه شده است؛ تار و پودر بسیار ظریف و منظمی این گلیم، باعث شده است تا با دقت و ظرافت بیشتری بافته شدہ باشد.

راهنمای خرید گلیم ورنی از بهترین فروشگاه

راهنمای خرید گلیم ورنی از بهترین فروشگاه پیشنهاد ما به افرادی که قصد خرید گلیم با کیفیت و مرغوب را دارند، این است که این محصول را از تولیدکنندگان رسمی، خریداری کنند؛ زیرا در این صورت، علاوه بر تضمین کیفیت، از نظر قیمت محصول نیز مطمئن تر هستند.

گلیم در راہ رو، راہ پله، اتاق خواب، سالن و حتی مکان ھای عمومی مانند مساجد و… مورد استفادہ قرار می گیرد. شست و شوی گلیم، به دلیل وزن سبکی که دارد، بسیار راحت صورت می گیرد و در زمان بسیار کمی نیز خشک می شوند. پرز و تار و پود آن استاندارد بودہ و بافت این محصول، ھنگام استفادہ دچار تغییر نخواھد شد.

گلیم یکی از سوغاتی ھای ایران می باشد، که مسافران و به خصوص توریست ھای خارجی، آن را خریداری می کنند. گلیم، محصولی بسیار قدیمی و ایرانی می باشد، که در اکثر استان ھای ایران بافته می شود و ھنر دست اکثر خانم های عشایر و روستایی است و با کیفیت و ظرافت بالایی، بافته می شود. گلیم ھای لری، قشقایی، جاجیمی، شاھسون، ھرسین، بلوچی، خمسه، سنه، افشار، زرند، ترکمن و مسند عنبران، همگی کار دست بودہ و نوع بافت ھمه آن ھا، مانند یکدیگر است؛ فقط نقش و نگار آن ها با هم تفاوت دارند.

گلیم، به دلیل ظرافت خاص و منحصر به فردی که دارد، علاقمندان زیادی را با سلیقه ھای مختلف، به خود جذب کرده است؛ این نوع زیر انداز، از جمله محصولات پر فروش و پر کاربرد بین مصرف کنندگان می باشد.

مهم ترین اطلاعات هنگام خرید گلیم آذربایجان شرقی

برای خرید گلیم، باید به مواردی اشارہ کرد تا در ھنگام خرید، با دقت به آن ها، از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشید. این موارد مهم را با هم بررسی می کنیم.

۱. گلیم، باید نقش و نگار کاملا یک دست و مرتبی داشته باشد و لکه رنگ روی آن دیدہ نشود.

۲. طرح و نقش گلیم را با دقت نگاہ کنید و با توجه به سلیقه خود، محصول را خریداری نمایید.

۳. روی گلیم هیچگونه زدگی، سوختگی و پارگی نباشد و محصول جدید و سالم باشد.

۴. با توجه به محل مورد نظر برای استفاده از گلیم، اندازه آن را انتخاب کنید. البته در صورت موجود نبودن اندازه یا طرح دلخواه، می توانید آن را سفارش دهید، تا در کمترین زمان ممکن، برای شما بافته شده و به دستتان برسد.

گلیم در میان ایل قشقایی و عشایر، بافته و استفاده می شود و ریشه و اصل آن نیز، به همین ایل بر میگردد؛ که بعد ھا میان مردم سایر مناطق دیدہ شد و مورد استقبال قرار گرفت و تولید آن چندین برابر رونق یافت.

شما با خرید محصولات ایرانی با کیفیت، باعث ایجاد رونق در کسب و کار جوانان ایرانی می شوید و از تولید ملی حمایت می کنید؛ همچنین باعث پیشرفت کیفیت محصولات تولیدی ایرانی، در عرصه های گوناگون خواهید شد. قیمت گلیم ھای دستباف، نسبت به گلیم ھای ماشینی بیشتر است؛ چرا که این محصولات از کیفیت بیشتری برخوردارند.

بافت گلیم های دستباف، کاملا صاف و یک دست است و خیلی دیرتر آلودگی به خود میگیرند؛ همچنین به دلیل این که پرز ندارند، ھیچ زباله ای لا به لای پرز های آن ها نمی رود؛ و چون بافت آن ها خاب ندارد، خیلی راحت تر از فرش های معمولی، با جارو زدن تمیز می شوند.

توزیع بی واسطه گلیم ورنی با بالاترین کیفیت به تمام نقاط کشور

توزیع بی واسطه گلیم ورنی با بالاترین کیفیت به تمام نقاط کشور تولید کنندہ برای فروش بیشتر محصولات خود و جلب رضایت مشتریان، گلیم ورنی با بالاترین کیفیت را، به صورت بی واسطه به تمام نقاط کشور توزیع کردہ و به فروش می رساند.

مشتریان عزیز می توانند، این محصول را با تضمین کیفیت و تضمین قیمت خریداری کنند. گلیم ساده، یک محصول پر کاربرد و پر مصرف می باشد که سالانه حجم زیادی از آن، در کشور تولید شدہ و به فروش می رسد.

از آن جایی که ایران، تنها تولید کننده گلیم است، توزیع کنندگان رسمی این محصول، نه تنها آن را در سراسر کشور عرضه می کنند، بلکه صادرات این محصول اصیل را به سایر کشور ھا نیز صورت می دهند؛ گلیم ها، به دلیل طرح خاص، ضخامت کم و بافت نرمی که دارند، بسیار مورد استقبال خریداران خارجی قرار گرفته اند.

قبل از هر خریدی، لازم است تحقیقاتی را انجام دھید و در مورد آن، اطلاعات کامل و کافی را داشته باشید. برای مشاورہ و دریافت اطلاعات و راھنمای خرید گلیم، می توانید از مشاوران برتر ما کمک بگیرید و ھر سوالی که دارید، چه در مورد کیفیت و چه در مورد طرح ھای مختلف این محصول، از آن ها بپرسید تا با صبوری و به طور کامل و دقیق، به شما پاسخ داده و بهترین گزینه را برای خرید به شما پیشنهاد دهند. ھدف فروشندگان و مشاوران ما، انتخابی دقیق و مطمئن و خریدی رضایت مندانه برای شما عزیزان می باشد.

این نوع گلیم، با کیفیت بالایی تولید شدہ و کار دست می باشد؛ همچنین، با استفاده طولانی مدت، دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نمی شود و با شست و شوی صحیح، آسیب نخواهد دید.

توزیع کنندگان این محصول، برای فروش خود، واسطه ها را حذف کردہ اند و به صورت رسمی و مستقیم، محصول خود را به مشتریان عرضه می کنند. فروش انواع گلیم، به دو صورت امکان پذیر می باشد، که شما با توجه به شرایط خود، می توانید از هر روش که راحت تر هستید، اسفاده نمایید؛ خرید حضوری و مراجعه به دفاتر و مراکز فروش و یا خرید اینترنتی از طریق سایت های این مراکز؛ برای افرادی که امکان خرید حضوری برای آن ھا فراھم نیست.

فروش فوق العاده گریم ورنی اعلاء

فروش فوق العادہ جاجیم و گلیم ساده، با کیفیت بالا و قیمتی استثنایی صورت می پذیرد. شما خریداران گلیم اعلا و درجه یک، می توانید از فروشندگان مراکز معتبر، این محصول را با قیمتی استثنایی خریداری نمایید.

انواع گلیم ھای سادہ و طرح دار، در ابعاد مختلفی تولید شدہ و با قیمت های ویژہ، به فروش می رسند. گالری داران و نمایشگاہ ھای فرش، برای خرید انواع گلیم با تخفیفات ویژہ و استثنایی، می توانند از دفاتر رسمی مراکز معتبر، محصول را به صورت عمده خریداری کنند.

گلیم ورنی، معروف به قالی فرش نما است، چرا که ھمانند فرش، دارای طرح و نقش می باشد، با این تفاوت که پرز دار نیست، وزن نسبتا سبکی دارد و حمل و جا به جایی آن بسیار راحت می باشد.

نوع بافت گلیم، به یک صورت است و در اصل، کیفیت بافت آن می باشد که متنوع است؛ امکان دارد یک گلیم از بهترین و مرغوب ترین نخ و با نقشه ای جذاب بافته شود و یک گلیم دیگر، از نخ ھای نامرغوب یا معمولی و با طرح ھای سادہ و نه چندان پیچیدہ بافته شود.

این اصلی ترین دلیل کیفیت گلیم می باشد، که شاید تشخیص آن برای ھرکسی راحت نباشد و یک شخص خبرہ و کارشناس تفاوت این دو کیفیت را تشخیص دھد.

اگر شما و آشنایانتان تصمیم به خرید گلیم با کیفیتی که از نخ با کیفیت بافته شده است را دارید و خواهان طرحی جذاب و خاص هستید، می توانید به فروشندگان ما مراجعه کنید تا شمارا در این امر راهنمایی کنند. برای خرید عمده نیز می توانید، به صورت حضوری و آنلاین، با پرداخت مبلغ کمی بیعانه محصول خود را سفارش دهید، تا محصول شما در کمترین زمان آمادہ شده و در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

قیمت فروش عمده گلیم ورنی در بازار تبریز

قیمت فروش عمده گلیم ورنی در بازار تبریز قیمت فروش عمدہ گلیم ورنی در بازار تبریز متفاوت است، به طور مثال گلیم بومی مازندران با تبریز تفاوت ھایی در نوع بافت، سایز و نقش و نگارهای بافته شده دارند. به ھمین دلیل در قیمت نیز متفاوت خواهند بود. برای مشاھدہ قیمت گلیم ارسباران و رومیزی می توانید به سایت فروش رسمی ما مراجعه کنید و از قیمت دقیق و به روز آن مطلع شوید.

به دلیل نواسانات ارز و دلار قیمت ھر محصولی که در بازار به فروش می رسد، همواره درحال کاھش و یا افزایش می باشد به ھمین دلیل باید با مراجعه به فروشگاہ ھای رسمی قیمت دقیق و به روز را دریافت نمایید و یا در سایت های فروش آنلاین مراکز، از قیمت ھا مطلع شوید.

تولید کنندگان ما محصول را برای مشتریان و خریداران عمده، با قیمت ویژہ ای به فروش می رسانند؛ برای خرید عمدہ ای انواع گلیم می توانید،به مراکز فروش ما مراجعه کنیدتا بهترین نوع این محصول را با بسته بندی های کاملا ایمن و شکیل درب منزل تحویل بگیرید. این بسته بندی ها به گونه ای می باشند، که مانع ورود رطوبت، آلودگی شده و از ھر گونه آسیب احتمالی جلوگیری می کند و محصول کاملا سالم و بدون آسیب دیدگی به دست شما مصرف کنندگان عزیز خواهد رسید.

در سایت کوچ کالا می توانید از قیمت تمامی صنایع دستی، از جمله گلیم مطلع شده و با هنر دست زنان و مردان سرزمینتان آشنا شوید؛ باید بدانید که این صنایع دستی، نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط جهان، طرفداران بسیاری دارند.

5 دیدگاه

  • سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند. تمام تلاش تولید کننده محترم در جهت ارتقا ی بهره وری عوامل و منابع تولید برای در پیش گرفتن استراتژی صرفه جویی در منابع و معطوف به رقابت پذیری کشور در این طبقه بندی از محصولات خواهد شد.

  • با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان با توجه به شرایط اقتصادی امروزه کشور توجه به امر صادرات بسیار حیاتی و حائز اهمیت می باشد از این طریق ارزآوری قابل توجه عاید کشور شده و اشتغال زایی بسیاری در ایران عزیز ایجاد می شود؛ با تشکر از این مجموعه متخصص که با انجام صادرات این امر را محقق ساخته است .

  • سلام و عرض ادب
    گلیم ها زیبا و چشم نوازن . من برای سایتم همیشه از این سایت خریداری کردم. و مشتری های من همیشه راضی بودند. سپاس از سایت کوچ کالا.

  • با سلام، وقت بخیر.
    تشکر از سایت خوبتون جهت پخش عمده گلیم ورنی با کیفیت بالا و قیمت مناسب.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.

  • سلام خسته نباشید نمونه هایی از محصول که در سایت قرار دادید واقعی بوده و موجود دارید؟ قیمت آن را نیز قرار دهید امکان مقایسه قیمت را برای مشتری فراهم کنید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *