خرید عمده گلیم پشمی دستباف دو رو از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا نوسانات قیمت در بازار ارز و وجود هزینه های اضافی که تولیدکنندگان برای رساندن محصولات خود به دست مصرف کننده گلیم پشمی می دهند، در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. اگر گلیم پشمی در بازار امروز به شکل عمده خریداری شود، باعث می شود تا خریدار سود زیادی کند. خرید عمده ی گلیم پشمی در روش های مختلفی امکان پذیر است که پرکاربرد ترین آن خرید عمده ی آنلاین گلیم پشمی می باشد.

تولید انواع گلیم پشمی دستباف دو رو

ویژگی انواع گلیم پشمی دستباف دو رو

ویژگی انواع گلیم پشمی دستباف دو رو برای یک خرید عمده گلیم پشمی طرح دار بهتر است از فروشگاه های معتبری خریداری کنید تا دچار سو استفاده ها و کلاهبرداری های اینترنتی نشوید و خریدی آسوده ای را تجربه کنید. سودجویان زیادی هستند که به دلیل مشکلات مالی بعضی از مصرف کنندگان با قیمت های پایین و محصولات تقلبی، اقدام به فریب دادن خریداران می کنند. خرید گلیم پشمی در بسیاری از فروشگاه های سطح شهری نیز امکان پذیر است که قیمتی کاملا به صرفه خواهند داشت و هیچگونه عدم کیفیت در محصولات آنها مشاهده نخواهد شد.

مراکز فروش انواع گلیم پشمی با توجه به ویژگی های مختلف این محصول آن، را قیمت گذاری می کنند. نرخ گلیم پشمی را می توان از طریق بازار های فروش آن به دست آورد. هم چنین می توان قیمت انواع گلیم پشمی را در فروشگاه های آنلاین و وب سایت های فروش گلیم پشمی پیدا کرد. نرخ گلیم پشمی به طور مداوم در حال تغییر است. شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش معتبر گلیم پشمی، قیمت روز این محصول را به دست آورید.

نرخ گلیم پشمی ایرانی بستگی به ویژگی های آن دارد و با توجه به کیفیت گلیم پشمی، قیمت آن تعیین می شود. برخی مراکز فروش با ایجاد شرایط ویژه و تخفیف های مناسب اقدام به فروش انواع گلیم پشمی با ارزان ترین قیمت می کنند. به طور کلی، عوامل متعددی هستند که بر نرخ گلیم پشمی تأثیر می گذارند. این روزها خرید اینترنتی جای خرید سنتی و حضوری را گرفته است و کمتر کسی به صورت قدیمی خرید می کند.

انواع مختلف گلیم پشمی

انواع مختلف گلیم پشمی برای خرید اینترنتی انواع گلیم پشمی دستباف دو رو، تنها کافی است که به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید. تولیدی های گلیم پشمی برای تولید انواع محصولات تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین گلیم پشمی را از لحاظ کیفیت تولید کنند. تولید انواع گلیم پشمی، با دقیق ترین شیوه ها در حین ساخت و طراحی انجام می گیرد. مهم ترین نکته که در حین تولید گلیم پشمی به آن توجه شده است، کیفیت و استاندارد مطلوب است.

تولیدی گلیم پشمی علاوه بر رعایت تمام استاندارد ها و کیفیت های لازم، ذائقه ی مشتریان را نیز درنظر گرفته اند که این مورد موجب محبوبیت بیشتر این گلیم پشمی ها در میان خریداران شده است. به همین خاطر فروش گلیم پشمی از طریق روش های مختلفی از جمله سایت های اینترنتی انجام می گیرد. مراکز فروش گلیم پشمی همواره شرایط را برای فروش بیشتر گلیم پشمی و تامین نیاز های بازار فراهم می کنند.

کالای مصرفی گلیم پشمی، دارای خرید عمده از بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های معتبر داخل کشور و حتی در خارج از مرز می باشد. خرید عمده گلیم پشمی باعث شده تا بسیاری از تولید کننده آن اقدام به تولیدی بیشتر برای بازار کنند، این عمل در روند اقتصادی کشور پیشرفت خوبی را به دنبال خواهد داشت. برای حمایت از تولید کننده گلیم پشمی بهتر است که خرید خود را به صورت عمده انجام دهیم تا علاوه بر خرید ارزان قیمت محصول موردنظر خود از بازار سطح شهر، باعث فروش بالاتر این محصول شویم و سود مناسبی را برای تولید کننده داخلی ایجاد کنیم. قیمت و تنوع گلیم پشمی در بازار بسیار زیاد است و ممکن است هنگام خرید دچار سردرگمی شویم.

جدیدترین مدل های گلیم پشمی دستباف

جدیدترین مدل های گلیم پشمی دستباف به طور کلی خرید عمده گلیم پشمی به دلیل نیازی که امروزه انسان به آن دارد، کاملا منطقی خواهد بود. نرخ گلیم پشمی در بازار جهانی با توجه به عوامل مختلفی تعیین خواهد شد که یکی از آن عوامل، بازار تقاضای آن است. هرچه بازار تقاضای گلیم پشمی بالاتر باشد تولید آن بیشتر و درنتیجه باعث کاهش قیمت خواهد بود. از قدیم کمبود یک محصول باعث گرانی آن خواهد شد.

پس برای قیمت پایین تر بهتر است از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرده تا تولیدات خود را افزایش داده و نرخ گلیم پشمی در بازار کاملا به صرفه باشد. نرخ گلیم پشمی با توجه به کیفیت آن نیز تغییر خواهد کرد. عوامل دیگر مانند خرید عمده آن نیز در ارزان تر بودنش تاثیر بالایی خواهد داشت.صادارت گلیم پشمی کاملا ارز آور خواهد بود و‌ سود زیادی را به کشور های تولید کننده وارد می کند.

صادرات گلیم پشمی در ایران بیشتر به کشور های عربی انجام می پذیرد. عرضه کننده گلیم پشمی عمده چنین فرآورده ای را با کیفیت عالی ارائه می دهد. به هر صورت، اگر به دنبال صادرات گلیم پشمی سالم و یا توزیع جزئی در سراسر کشور هستید، می توانید خیلی ساده مرغوب ترین‌ ها را به دست آورید که از طریق این مجموعه، به شکل آنلاین تهیه محصول امکان پذیر است.

صادرات انواع گلیم پشمی عمده از ایران به کشورهای متعددی انجام می شود. اصولاً بازرگانان برای این که بتوانند به بهترین وجه ممکن محصولات را در بازارهای جهانی به فروش رسانند، جهت خرید نوع مرغوب کالا، به عرضه کننده گلیم پشمی مراجعه می نمایند.

فروش انواع گلیم پشمی دستباف دو رو

فروش انواع گلیم پشمی دستباف دو رو اگر شما هم قصد خرید گلیم پشمی را دارید، مسلما به دنبال ارزان ترین گلیم پشمی موجود در بازار و یا قیمت انواع گلیم پشمی و مکان هایی برای خرید این محصول می باشید. امروزه با گسترش فرهنگ خرید آنلاین، سایت های زیادی طراحی شده است که مشتریان می توانند با مراجعه به آن ها، به راحتی گلیم پشمی مدنظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند. حتی برخی از فروشگاه های اینترنتی فقط برای خرید انواع گلیم پشمی در نظر گرفته شده اند که به صورت روزانه تمامی لیست قیمت و گلیم پشمی های جدیدی که تولیدکنندگان مختلف در سراسر جهان ارائه می دهند را به مشتریان اعلام می دارد.

این سایت ها، انحصارا در زمینه ی فروش گلیم پشمی فعالیت دارند و محصولات بی شماری را می توان از این طریق خریداری نمود. طبیعتا امروزه برای اینکه مشتری و فروشنده روزانه با یکدیگر در ارتباط باشند و مشتری بتواند با صرف کمترین هزینه از گلیم پشمی های جدیدی که کارخانه های مختلف تولید می کنند، باخبر باشند، داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای تمامی برندها و تولیدکنندگان نیاز است تا تمامی موارد مورد نیاز جهت رفع ابهام مشتری هنگام خرید گلیم پشمی را در این فروشگاه های اینترنتی اطلاع رسانی کنند.

90 دیدگاه

  • سلام چطوری میتونیم برای خرید این گلیم ها اقدام کنیم؟من چند دست برای حجره فرش فروشی در کاشان میخواستم چجوری میتونم بیشتر با شما در ارتباط باشم؟؟

  • خرید عمده گلیم پشمی دستباف دو رو از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا نوسانات قیمت در بازار ارز و وجود هزینه های اضافی که تولیدکنندگان برای رساندن محصولات خود به دست مصرف کننده گلیم پشمی می دهند، در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. اگر گلیم پشمی در بازار امروز به شکل عمده خریداری شود، باعث می شود تا خریدار سود زیادی کند. خرید عمده ی گلیم پشمی در روش های مختلفی امکان پذیر است که پرکاربرد ترین آن خرید عمده ی آنلاین گلیم پشمی می باشد.

  • سلام روز بخیر خیلی خوشگل هستند واقعا زیباییش دل آدم را میبره ممنونم

  • خریدعمده ی گلیم پشمی به صورت انلاین فرصت بسیار عالی است که در اختیار عموم قرارگرفته و میتوان این محصولات بسیار زیبا را خریداری کرد بافت درشت وپرزهای بلند این گبه باعث شده تا تقاضای آن زیاد باشد
    ممنون بابت این که محصولات سنتی را میتوان به صورت انلاین خرید کرد

  • سلام … دریافت نمونه از چه طریقی امکان پذیره و آیا در وب سایت برای این منظور راهکار یپیش بینی شده ؟ فرایند تحویل نمونه و در صورت لزوم ارجاع محصولاتی خارج ازکیفیت مورد نظر را به نحو مطلوب ارائه کنید. من مشتاقم که هر جه سریعتر این محصول رو تهیه کنم و اطمینان داشته باشم که در صورت خرید عمده و کاهش قیمت، با کیفیت همیشگی و ثابت در خرده فروشی به دستم برسه. ممنون از پاسخگوییتون

  • خرید این نوع گلیم پشمی دورو از نظر اقتصادی به صورت انلاین بسیار به صرفه است که با خرید از این سایت میتوانید از تخفیفات آن بهره مند شوید.با خرید خودمیتوانید از تولیدگنندگان داخلی حمایت کنید.
    بسیار ممنون بابت این تنوع و رنگ

  • درود بر شما و خدا قوت … فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ با سپاس از پاسخگویی شما

  • یه سوال داشتم ببخشید آیا گیلان غیر پزشکی هم دارین یا فقط جنسش این ها پزشکی هستش؟

  • چطور می تونیم این محصول رو به صورت تکی ولی با قیمت عمده از مجموعه شما خریداری کنیم؟

  • سلام وقت بخیر من از این سایت گلیم پشمی دستباف دو رو خریداری کنید چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت گلیم پشمی دستباف دو روخریداری کنید.

  • سلام
    نرخ گلیم پشمی به طور مداوم در حال تغییر است. شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش معتبر گلیم پشمی قیمت روز این محصول را به دست آورید

  • با سلام من از این گلیم های دست باف دو رو خرید کردم از شما واقعا چشم نواز و شیکه همیشه از دو طرف ان استفاده میکنم تا سالم باشد و کهنه نشود ممنون از سایت خوبتون

  • با سلام من از این گلیم های دست باف دو رو خرید کردم از شما واقعا چشم نواز و شیکه همیشه از دو طرف ان استفاده میکنم تا سالم باشد و کهنه نشود ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام وقت بخیر گلیم پشمی دستباف دو رو رو توی سایت دیدم چطوری میشه سفارش داد خیلی عالی بود.

  • این گلیم ها و گبه ها منو یاد قدیم و خونه ی مادر بزرگ میندازه هیچ وقت این مدل های زیبا تکراری و قدیمی نمیشه من خیلی علاقمندم به این مدل ها و قصد دارم حتما از سایت شما خرید کنم به دلیل اینکه قیمت های شما نسبت به جاهای دیگه خیلی کمتر هست و مدل های متنوع تر و زیبا تری هم دارید. فقط میخواستم بدونم که چه مدت زمان میبره تا به دستم برسه ؟ و بعد از ثبت سفارش چجوری میتونم محصولم رو پیگیری کنم. اگه راهنمایی کنید زودتر ممنون میشم

  • سلام گلیم های دستباف تون هم دورو هستند این پشمی هاتون چطور

  • امروزه خرید در بستر اینترنت بسیار متداول بوده به علت مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه. بسیار جای خوشحالی است که سایت شما نیز این امر را محقق نموده و به نیاز مشتریان متناسب با زمان پاسخگو است.

  • برای تهیه این نوع از محصولات سایت باید چطوری هزینه اش رو پرداخت کنیم؟ آیا باید قبل از خرید پول را واریز کنیم یا پرداخت درب منزل هم دارد؟ ممنون میشم پاسخگوی سوالات من باشید.

  • سلام قیمت ها ب چه صورته؟ آیا این گلیم های پشمی دست باف هستن یا ماشینی؟

  • سلام خسته نباشید
    اگر گلیم پشمی در بازار امروز به شکل عمده خریداری شود، باعث می شود تا خریدار سود زیادی کند و مقرون به صرفه باشد

  • سلام و عرض ادب و احترام

    ببخشید یه سوال دارم
    گلیم پشمی به شکل دایره هم دارید اگر بله چطور می تونم عکس بیشتر ببینم ؟
    پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم

  • اگر سلیقه خوبی داشته باشید خیلی راحت میتونید این نوع از گلیم ها و فرش هارو با خونه های مدرن خودتون دیزاین کنید کمی سخت هست ولی میتونید برای این کار از دیراینر های خوب استفاده کنید چون این گلیم ها ارزش اینکه داخل هر خونه ای باسند و دارند

  • نسبت به خرید اینترنتی مردد بودم و ذهنیت خوبی نداشتم و فکر نمیکردم خوب باشه، ولی من از سایت شما گلیم پشمی دستباف خریدم واقعا عالی و با کیفیت بود و مشتریتون شدم و شما رو به خیلی از آشنایان معرفی کردم.

  • سلام چقدر جالبه و متنوع هست من که چند تا از محصولات آین سایت که گلیم هست خریدم عالی و زیباست

  • صادرات گلیم پشمی در ایران بیشتر به کشور های عربی انجام می پذیرد. عرضه کننده گلیم پشمی عمده چنین فرآورده ای را با کیفیت عالی ارائه می دهد.

  • انواع گلیم با طرح ها ورنگ های مختلف وباکیفیت استاندارد ومطلوب،
    وجود گلیم برای هر خانه ،رستوران وهر محلی که میخواد به صورت سنتی وشیک دیده بشه لازمه.

  • سلام .وقت بخیر .گلیم پشمی دستباف دورو این سایت بسیار با کیفیت وزیبا هست .طرهاشون خیلی قشنگه .من از این سایت خریدم واستفاده کردم خیلی راضی بودم .توصیه میکنم شما هم تهیه کنید

  • در خیلی از مناطق از گلیم به عنوان فرش استفاده می شود. جنس گلیم ها به طور کلی از دو ماده اولیه حیوانی تشکیل می شود؛ موی بز و پشم گوسفند. تهیه و بافت گلیم به روش های مختلفی انجام میشود .آیا این امکان وجود دارد که طبق درخواست مشتری بافت گلیم به طور برجسته انجام شود ؟

  • سلام گلیم دست بافت دورو از سایت شما خریداری کردم بسیار عالی بود و با کیفیت

  • سلام

    قطعا استفاده از الیاف طبیعی در البسه و فرش هایی که در تماس مستقیم با بدن انسان است برای سلامتی مفید خواهد بود.
    در مورد این فرش ها با طرح های اصیل و سنتی باید گفت به لحاظ بصری تاثیر خوبی بر روحیه اهل خانواده می‌گذارد، حس نشاط، انرژی، دلگرمی و آرامش…
    خیلی خوشحالم از اینکه با این سایت آشنا شدم و میتونم از محصولات زیبا و جذاب آن استفاده کنم.?

  • سلام

    قطعا استفاده از الیاف طبیعی در البسه و فرش هایی که در تماس مستقیم با بدن انسان است برای سلامتی مفید خواهد بود.
    در مورد این فرش ها با طرح های اصیل و سنتی باید گفت به لحاظ بصری تاثیر خوبی بر روحیه اهل خانواده می‌گذارد، حس نشاط، انرژی، دلگرمی و آرامش…
    خیلی خوشحالم از اینکه با این سایت آشنا شدم و میتونم از محصولات زیبا و جذاب آن استفاده کنم.?

  • سلام

    گلیم های پشمی شما بافت و دوخت خوبی داره،فضای خانه ام را زیبا کرد

  • سلام. واقعا گلیم پشمی زیبایی خاصی دارند که خیلی قشنگ و درجه یک هستند.

  • با سلام و احترام ،وااای این گلیم های پشمی خیلی زیبا هستند و بسیار کاربردی ،من بتازگی از همین سایت خریداری کردم ،خیلی خوشگل و محکم هستش و از خریدم خیلی راضی هستم ،تشکر میکنم از عوامل پر تلاش این مجموعه که این امکان رو برای مشتریان فراهم نمودند که بصورت اینترنتی و غیرحضوری سفارش دهند و با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بازار درب منزل تحویل بگیرند،امیدوارم همیشه در کسب و کارتان موفق باشید و بدرخشید

  • سلام وقت بخیر. تخیفیف برای گلیم پشمی آور در نظر بگیرید به نظر من بازدید بیشتری دارید.

  • سلام
    بنده فروشگاه دارم از این سایت محصول خود را خریداری کردم
    از نظر جنس و کیفیت گلیم نگم براتون
    واقعا راضی بودم از محصولات شون.
    مهمتر از آن به موقع سفارش بنده رو تحویل دادن.
    به شما هم پیشنهاد می کنم.
    ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم میتونم طرحی بهتون بدم که روی فرش بیارید و ببافید یا خیر؟؟

  • سلام و وقت شما بخیر
    یه سوال داشتم و اونم اینه که این گلیم های دو رو هر طرفشون یک طرح داره و مختلف هست؟

  • درود و احترام. واقعا چه مجموعه ی کامل و خوبی دارید. من از طریق دوستانم با سایت و مجموعه ی پر تلاش شما آشنا شدم خیالم از بابت کیفیت تمامی محصولات راحت است. از گلیم پشمی دستباف دو رو را برای نمایشگاهم به صورت عمده سفارش دارم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

  • باسلام

    مطالب سایت رو راجب گلیم پشمی دستبافت مطالعه کردم خیلی مفید و آموزنده هستن ممنون بابت اطلاعات خوبتون.

  • سلام و عرض ادب. این نمونه کارهایی که تو پیج گذاشتین رو موجود دارین؟ فروش فقط به صورت عمده هستش یا میتونیم تو حجم کم هم سفارش بدیم؟

  • سلام گبه ها اصالت فرهنگ ما را نشان می دهد. خیلی ممنون از سایت کوچ کالا که تنوع بالایی از این محصول ارائه می دهد فقط یه مقدار قیمت هاتون بالاست. اگه عمده بخریم تخفیف هم داره؟

  • سلام خسته نباشید محصول گلیم پشمی دستباف را حدود 1 ماه پیش خریداری کردم وقتی بدستم رسیدم زیبایی و کیفیتش بسیار عالی بود و کاملا از خریدم رضایت دارم .ممنون از سایت خوبتون سپاس فراوان.

  • سلام خسته نباشید.
    آیا شعبه هایی برای خرید و فروش حضوری دارید یا باید به صورت اینترنتی خرید کنیم؟

  • سلام
    خسته نباشید
    منظورتون از دو رو یعنی چی ؟ یعنی هر طرف یه طرح داره ؟
    یه مقدار توضیح بفرمایید ممنون میشم .

  • با عرض سلام با توجه به قیمت مناسبی که گلیم های این سایت داره توصیه می کنم از این سایت خرید کنید

  • با سلام و وقت بخیر. ممنونم از سایت خوبتون. واقعاً گلیم پشمی دستباف با اصالت و با کیفیتی هست. یه سؤال به دبی هم صادر می کنید؟ با تشکر از مجموعه کوچ

  • با سلام در واقع گلیم پشمی دستباف دو رو از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا نوسانات قیمت در بازار ارز و وجود هزینه های اضافی که تولیدکنندگان برای رساندن محصولات خود به دست مصرف کننده گلیم پشمی می دهند، در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. هنر مندان و هنر دوستان در سراسر دنیا قدر این هنر دستی را می دانند اگر گلیم پشمی در بازار امروز به شکل عمده خریداری شود، باعث می شود تا خریدار سود زیادی کند. خرید عمده ی گلیم پشمی در روش های مختلفی امکان پذیر است که پرکاربرد ترین آن خرید عمده ی آنلاین گلیم پشمی می باشد خیلی عالیه مطالب و محتویات سایتتون فقط میخواستم بپرسم امکان خرید تکی از وب سایتتون هست؟

  • با عرض سلام من از این سایت گلیم پشمی دستباف خریداری کردم پشتیبانی سایت بسیار عالی بود توصیه می کنم حتما از این مجموعه خرید کنید

  • سلام ظهرتون بخیر قیمت گلیم پشمی های دو رو چنده؟
    من گلیم دو رو خریدم و خیلی هم دوسش دارم الان هم میخام برای مادرم سایز ۶ متر بخرم قیمتش چنده؟

  • سلام وقت بخیر من از این سایت گلیم پشمی دستباف خریداری نمودم که قیمت مقرون بصرفه و طرح و رنگ زیبایی داشت به شما هم توصیه می کنم جهت خرید از این فروشگاه اقدام نمایید.

  • سلام و خداقوت به تولید کنندگان ایرانی این گلیمها دستبافت هستند و ارزش بالایی دارند و جزو صنایع دستی ایران هستند برای تهیه انها حتما به سایت مراجعه کنید تا مخصولی با کیفیت و اصل را با قیمت مناسب تهیه کنید

  • با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    تشکر از سایت خوبتون جهت تولید و فروش انواع گلیم پشمی دستباف دورو با کیفیت و زیبا.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.

  • سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که محصولم را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

  • سلام … تولید داخلی با کیفیت این محصولات و پوشش بازار داخلی زمینه اشتغال زایی فراوانی را به همراه داشته است. پوشش بازار داخلی در دنیای تحارت مدرن دیگر در کیفیت و در محیط داخلی سازمان خلاصه نمیشه و در واقع میشه گفت حتی با کیفیتی به مراتب پایین تر و با درپیش گرفتن استراتژی تمرکز در شبکه توزیع و بازاریابی و به ویژه خدمات پس از فروش، سلایق مشتری رو با استاندارد های تولید کننده شکل داد و باعث برتری و اثر هاله ای در ذهن مشتری شد. بنابراین مصرف کننده قیمت و کیفیت ایده ال رو از روند مطلوبیت خرید خارج میکنه و تمایلات خودش رو با سیاست های تولید کننده مطابقت میده و به این گمان مطلوبیت نهایی رو حاصل میکنه.

  • سلام این دو رو ها خیلی خوشگل هستند اگر امکانش هست عکس کاتالوگ برای من ارسال کنید و اینکه یک سوال دارم اینه که فروش حضوری هم دارید

  • سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    اگر شما هم قصد خرید گلیم پشمی را داریدحتما از این سایت دیدن کنید و سفارش محصول به چه صورت هستش ؟ من برای هدیه میخوام و میخوام بسته بندی شیکی داشته باشه به چه صورت سفارش این محصول و بسنه بندیش

  • سلام روزتون بخیر
    جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی ارائه داده ممنونم از سایت خوبتون من واقعا لذت بردم

  • گلیم های این سایت خیلی تنوع رنگ و طرح دارن خودم خرید کردم خیلی راضیم به شما هم توصیه میکنم

  • سلام وقت بخیر، من گلیم پشمی دستباف دو رو را از این سایت خریداری کردم و کیفیت بسیار بالایی داشت. به شما توصیه می کنم این گلیم پشمی دستباف دو رو بسیار مرغوب را از این سایت خریداری کنید.

  • این هنر دست ، علاوه بر ایران در کشورهای مختلف خاورمیانه نظیر : چین ، هند ، پاکستان ، افغانستان ، ترکمنستان و… تولید می‌شود. در کشور ما نیز علاوه بر ایلات و عشایر ، در استان‌های خراسان ، فارس ، کردستان ، بلوچستان ، یزد ، آذربایجان ، کرمانشاه و… این محصول زیبا وجود دارد.

  • سلام وقتتون بخیر روزتون خوش
    واقعا قیمتتون از همه جا بهتره و گلیماتون خوشگل تر من که خیلی از اینکه از شما زیره خرید کردم راضیم. موفق و سلامت و تندرست باشید.

  • سلام روز خوش برای خرید گلیم باید با چه کسی صحبت کنم؟ فروش به صورت عمده هست یا تکی هم داره؟و قیمت ها و لیستشون رو اگه بتونید در اختیارمون قرار بدید ممنون میشم.نیازمند راهنمایی هرچه سریع تر شما هستم
    ؟ عمده بخوام تخفیف داره؟

  • وقت بخیر می خواستم بپرسم شرکت های طرف خریدار من از

    من درباره نحوه تضمین صحبت می کنم ایا شما ضمانت کار می دهید

  • با عرض سلام و خسته نباشید و آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،ممنون از سایت کامل و جامع با توضیحات بی عیب ونقص که خرید رو برای مشتریان عزیزسهل و آسان نموده اید،به امید موفقیت های چشمگیر در زمینه کسب و کار

  • سلام ممنونم از همتون من چند روزه خرید انجام دادم مدل هاشون خیلی قشنگن نمای زیبایی به خونم دادن

  • مهم‌ترین خاصیت‌های درمانی گلیم این است که به دلیل استفاده از پشم در آن، برخلاف فرش‌های ماشینی امروزی که سرشار از مواد آکریلیک و پلاستیک‌اند و ایجاد الکتریسیته می‌کنند، موجب خروج الکتریسیته ساکن از بدن انسان می‌شود‌. خاصیت دیگر آن تاثیری است که در لطافت و نرمی پوست بدن انسان دارد، به‌گونه‌ای که راه ‌رفتن روی آن بدون ‌استفاده از هیچ پوششی نه‌تنها در پاشنه پا ترک ایجاد نمی‌کند بلکه ترک‌های ایجاد شده را نیز از بین می‌برد 

  • سلام خسته نباشید خواستم تشکر کنم از محصولات خوب تون و اینکه آیا شما گبه های دستباف هم دارید و یا اینکه محصولات شما فقط به صورت ماشینی است؟

  • با سلام و خسته نباشد.بنده برای مناسبت های گوناگون برای افراد زندگیم بخوام کادو بگیرم از محصول های شما استفاده میکنم واقعا راضی هستم ممنونم از محصول های زیباتون…

  • قصد خرید گلیم پشمی دستباف رو دارم. در ظاهر چیزی که میبینم خیلی خوشگله، امکانش هست که در مورد قیمت راهنمایی کنید.

  • خیلی خوشحالم که ساییتون را پیدا کردم. هم محصولتون با کیفیت هستش و هم قیمت مناسب داره. ممنون از شما

  • سلام وقت بخیر
    گلیم های پشمی این فروشنده عالی است .من توصیه میکنم حتما خریداری کنید. از کیفیت بالایی برخورداره و قیمت مناسبی هم داره
    ممنون از محصولات خوبی که ارائه میدهید.

  • من عاشق این گلیم های پشمی هستم چجوری میتونم سه تا سفارش بدم؟ آیا در اندازه ای که بخواهیم موجوده؟ ممنون میشم پاسخ بدید

  • سلام
    مهم‌ترین خاصیت‌های درمانی گلیم دستبافت پشمی این است که به دلیل استفاده از پشم در آن، برخلاف فرش‌های ماشینی امروزی که سرشار از مواد آکریلیک و پلاستیک‌اند و ایجاد الکتریسیته می‌کنند، موجب خروج الکتریسیته ساکن از بدن انسان می‌شود‌. خاصیت دیگر آن تاثیری است که در لطافت و نرمی پوست بدن انسان دارد، به‌گونه‌ای که راه ‌رفتن روی آن بدون ‌استفاده از هیچ پوششی نه‌تنها در پاشنه پا ترک ایجاد نمی‌کند بلکه ترک‌های ایجاد شده را نیز از بین می‌برد

  • سلام ممنون از اطلاعات مفیدی که ارائه دادید واقع هنر ایرانی و مردم عزیز عشایر و روستا که با این ظرافت و دقت به تولید این گلیم های زیبا می پردازند قابل تقدیر هست من از این گلیم ها خریداری کرده ام بسیار زیبا و خوش طرح و رنگ هستند و به دلیل جنس اون که ازپشم هست خیلی برای کمر درد مفید هست حتی من مشاهده کردم افرادی برای بر طرف شدن کمر دردشان از این گلیم ها روی تخت خوابشون پهن میکنند

  • سلام
    میگم اگر پیش بیاد که مشتری پس از دریافت جنسش بخواد اون رو پس بده
    شما میپذیرید؟

  • سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  • سلام وقت بخیر
    از سایت خوبتون ممنونم .گلیم های این سایت عالی .من خرید کردم خیلی راضیم ممنونم از شما .

  • سلام وقت بخیر ، گلیم پشمی ها خیلی خوب و زیبا هستن ، به صورت تک هم فروش دارین و اگر مشتری از جنس آن راضی نباشه امکان مرجوع دادنش هست یا خیر
    طرح درخواستیم اجرا میشه یا نه ؟

  • سلام
    سلام ما هم کل این دو رو میبافیم اگر مشتری داریم در خدمتیم از این سایت می خوام که اگه میخوان با من تماس بگیرند

  • سلام وقتتون بخیر ممنون که این سایت رو راه انداز ی کردین تا ما بتونیم هر کجا هستیم انلاین خرید کنیم

  • سلام وقتتون بخیر طرح ونقشه ی گلیمها خیلی شکیل وزیبا میباشد وممنون این طرحهای سنتی رو زنده نگه میدارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *